från året som gått

För exakt ett år sedan såg jag ut såhär. Jag var påväg till Sofia och hade en himla bra nyårsafton!

 

Jag började tycka att det där med röda naglar var rätt fint.

 

Jag hade bästa True Blood-kvällarna med L.

 

Och bilade till Ikea med två favoriter.

 

Efteråt gjorde jag om på rummet!

 

Vi fikade.

 

Jag började tycka mycket, mycket bra om kaffe.

 

Favoritlunchen.

 

Familjen var några dagar i Kittelfjäll. Åkte skidor, spelade kort och gick ut med morfars hund.

 

Ett tag hade jag nästan rött hår. Tokigt det kan bli.

 

Någon gång i april gick jag och L ut på långpromenad genom Umeå och åt första pinnglassen. [Vi skulle se coola/farliga ut. Blev otroligt nöjd.]

 

Det jobbades med UF.

 

Sedan åkte Tusenbitar på mässa i Skellefteå.

 

En eftermiddag satte jag och L oss på baksidan, drog igång infravärmen och låtsades att det var varmt ute.

 

L bakade goda cupcakes.

 

Jag var hos farmor och farfar och lekte med världens sötaste småkusiner.

 

Tusenbitar gick vidare till SM i Stockholm! Linnéa tvingade mig att stalka prins Daniel [...] med henne, vi sålde påsar, det var galet många duktiga företag och jag hade en brabra resa. Ja, förutom någon liten incident där på slutet.

 

Fortsättning kommer imorgon!

 

Felicia

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: