artonårskalas

För ungefär en och en halv vecka sen, förra söndagen för att vara exakt, firades 18-årskalas tillsammans med släkten. Det blev goo'fika, paketöpning och kaffedrickande. Fick en del vuxensaker som en glasskål [alltså en skål av glas inte en glasskål] muggar & handskar. Men misströsta nu inte, för jag fick även roligheter såsom pengar, BodyButter, Leilas nya bok och saffranssyrup. Senare under dagen när det inte var så mycket gäster kvar spelade jag, min bror & ena kusin nya MW3. Och alltså åh vad det är roligt, prova!

Fikabordet. Hade bakat en hallonchokladtårta och såklart min favorit -morotskaka!
Jag öppnar paket med faster
Presentbordet. OBS! Fick inte en fruktskål/träfågel/lampa, det är päronens.

Mer presentöppning -verkar vara de blå glögg/espressomuggar jag fick i detta paket
Sådan mor sådan dotter, vad kan dom tänkas titta så skeptiskt på??
Spelaspelaspela -hihi snygg egopic jaja!
Kram Linnéa ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: