12 april

Tänkte bjuda på ett par vardagsglimtar genom INSTAGRAM, som numera även finns till android. Kul för mig som ej är med i iphoneklubben.

1. Har under lovet bytt rum med föräldrarna. Bor numera på vinden 2. En kväll klippte F mitt kopiöst slitna hår. Firade med ett ~glas vitt~

På långfredagen bjöd vi (= jag & Felicia) in till påskfika, mkt trevligt. Notera kawaii-dukningen!
1. Vi lagade tomatsoppa en kväll, mycket gott 2. På väg till COOP för att köpa billigt smink. Billigt smink <3

1. Fyndade b la nagellack där. Frans kommentar när han såg mina naglar: "Jag vill ha sånna!" Frans :') 2. En god middag
En kväll när vi hade saganomringen-kväll med Maria, Julia och Linn.
1. God helgfrukost 2. Igår kom min studentmössa samt 2 paket ballerina med posten. Bra post.

Det var allt för tillfället. Adios amigos!

Linnéa

Postat av: sara

men människa!!! vill se din nya VÅNING!!!!!!!!

2012-04-13 @ 18:35:22
Postat av: julia

FRANS ÄGEEEEEEEEEEEER

2012-04-14 @ 19:43:06
Postat av: Linnéa

sara du är välkommen förbi änytajm, har ballerina marängsviss att bju på!!!!

julia ja visst var det en god tanke med nagellacket?? men han orkade bara första omgången på EN NAGEL --> han fick en svart tumme som mest liknade en blånagel...

2012-04-16 @ 16:31:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: