det sista från året som gått

Skolan började igen och vi skåphängde. Inte min bild, såklart. Glömde bort kameran ungefär hela hösten/vintern. Bilderna här kommer alltså bara från andra.
Jag fikade med finaste.

Jag var på 5ive och hade himla kul. Kan dock inte säga att jag kommer ihåg så mycket alls från den här kvällen.

Spelkväll!

Maria fyllde arton!

Vi var på fest hos Mange.

Buffé med USAtema.

Rolig tvåmannaförfest! Kan vi ha det igen eller?

Linnea blev [ÄNTLIGEN] myndig och det firades såklart. Kvällen slutade med att vi traskade hem i klackar runt halv tre för att det kändes alldeles för långt att gå till bussen. Smarta tjejer.

Milles första utgång!!!!

En fredagskväll på väg till Pipes.

Mysigt Luciavaka hos Elin! Vi spelade spel och sjöng vackert.

Jag bjöd in till förfest.


Det blev jullov och jul.


Gustaf läste julrim och jag lyssnade intresserat, som ni kan se.

Felicia

Postat av: julia

JA KAN VI HA DET ELLER????????

2012-01-04 @ 22:46:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: