lördagsmiddag

Igår bilade vi till COOP Forum för att införskaffa mat. Standarden kött, sås och klyftpotatis stod på agendan, men då utbudet svek oss blev det istället tacogratäng. Blev skoj med lite förändring efter typ 1 år av samma maträtt.



Handla mat på COOP. Moget.

Fellan & Linn lagade mat,

medan jag dukade. Noterade nu att vi tydligen har julgardinerna kvar än.

Sen blev det prat, danmarkplanering och avatar-tittande tills vi nästan somnade i soffan, då sa vi hejdå. Och ungefär där tog min ensamma helg slut, för om 1 timma kommer alla hem igen och jag måste städa.

Linnéa

Postat av: Anonym

hejhej, jag undrar om ni har ett tips på något matschema som man kan äta efter om man får vardagsmotion och är normalviktig? tycker de är så himla svårt att veta hur man ska äta så vore kul att se hur man "bör" äta :)

2012-01-15 @ 12:50:08
Postat av: Felicia

Anonym; Åh, sånt kan vara himla klurigt! Jag äter när jag är hungrig/sugen på något och rör mig när jag vill. Inget schema alltså. Frukost, lunch, middag och något fika där emellan tycker jag känns rimligt. Sedan är jag verkligen ingen expert, och vill du ha ett mer specifikt matschema kan det vara bäst att du vänder dig till en dietist eller någon annan kunnig. Kramar!

2012-01-15 @ 13:13:33
URL: http://vardagligheter.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: