lost in space

Igår var det dags för rymdmaskerad hos Josefin! Innan kom tre fina till mig för att fixa till utklädnader, äta lite och lyssna på musik. Lyckades äntligen koppla in datorn till högtalarna.

Linn var Superman alt Stålmannen. Som jag uppfattat det finns två namn till denna karaktär.
Vi började med att göra toast. Bra, stabil osv middag att grunda med.
Sen drack vi baileysmilkshake. Det var gott.

Kring sjutiden kom vi till Josefin. Här har vi ju hon i egen hög person med rosa hår och röd mantel!

Jag var [kawaii] DARTH VADER. 

Utomjordingarna

Masken klämde jättemycket på näsan. Gick från dartan till svartluvan

I köket fanns det godis, chips, läsk, färgad is, lime & sugrör i mängder. Det var bara att äta/blanda på!

Sen var det dags för paketöppning! Av oss fick Josefin en hallonshotmix och en discokula.

Och bäst av allt var ju stroberummet!!





Hahahaha linn på denna bilden <3

Sen så åkte jag & Fellan vidare. Det var skoj, och rätt så tokigt. Brabrabra kväll. Somnade vid tre efter att ätit blåbärspaj och väckt upp hela huset.

Linnéa

Postat av: josefin

Tack för kvälllen! jag tar några bilder om det är okej? =)

2012-01-29 @ 20:14:13
URL: http://apelsinjos.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: