köpenhamn del 2

Lördagen i Köpenhamn inleddes med att äta frukost. Vi tänkte hitta ett pittoreskt litet café, men det vi fann var ett café i waynesanda = inte alltför pittoreskt. Men min scone var god så jag var nöjd samt blev mätt. 

Sen shoppade vi loss på Ströget, och passerade torget nedan ↓ där det var nån form av högtidsdans. Fick mycket inspo kring vad jag inte ska ha på mig på balen :)

Några timmar senare var det kväll vilket innebar middag iform av hamburgare samt ett lite för stort intag av lite för billig vodka.
Morgonen efter var allt k.a.o.s. Blev väckt av en inte alltför lycklig hostelansvarig som säger att vi skulle ha lämnat rummet för en timma sen. Att PaNiIk-packa med en av de västa hangoverns nånsin är inget jag vill göra igen. Resterande del av dagen spenderade vi genom att dricka smoothies & äta nyttiga sallader, och när klockan slog 8 klev vi på tåget för att åka hem igen.
Brabra resa. Nu är jag sen. Hejdå!

Linnéa


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: