på den senaste tiden

Instagram. Världens roligaste pga man kan hålla koll på folk + man blir alltid alltid läcker med ett filter över bilden. Är väl inte den bästa instagrammaren själv (skyller på att jag har en dålig mobilkamera) och har därför tagit bilder från felicia + ev. nån annan?? Minns ej 100% säkert.
Nedan följer i alla fall ett axplock av vad som hittas på instagram. (Finns ett sug att se mer heter jag snealinnea och F feliciaronnholm)

Bilder från ~mysiga~ MYsKväLLaR


Och bilder från bibblo. Älskar bibblo pga. de har världens bästa bananpaj och glass där det ingår!!!! topping, grädde, kex!!

Finns bilder som i efterhand är kul pga. jag mådde så ofattbart bra när de togs. Vill gärna återuppleva dessa dagar :-)

Bilder från skolan där jag pluggat STENhårt (skojja!!:-P) och lajvat i en fashionshow!!! HUR bra vi var som Saganomringen?!?!? (obs!! retorisk fråga)

Man kan hitta bilder på min bästa Frans. Han uppskattar att välja filter och har valt till följande bilder ↓↓↓

Bilder på mat, eller snarare fika. Äter även mat men tenderar till att fota kakor/godis.

Avslutar med bilder på bästaste xbox(jaaaaajaa handkontrollerna...) Ska på tal om tvspel unna mig nått cRaZy typ nu.

/Linnéa

Postat av: josefin

sv: De VAR goda!!! tycker det låter super för ja, london är ju bäst!

2012-05-21 @ 23:19:21
URL: http://apelsinjos.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: